2015. június 7., vasárnap

Egy nagyon régi levél egy régesrégi blog írójához, amikor az írót még Bikficnek hívták:

2005. dec. 3.
A tegnapi bejegyzésed engem teljesen meglepett, és összezavart. Te most akkor lány vagy??? :D mert idáig én fiúnak képzeltelek el... akkor küldj egy fotót kérlek, mert így már nem tudom elképzelni milyen is lehetsz, a fiú bikficről volt egy kialakult képem, ami nem tudom hogyan, és miért alakult ki. De ezek szerint tévesen, nem tudom, most szégyelljem-e magam mert ezt hittem, mindenesetre nagyon meg vagyok lepődve.. :) remélem nem bántottalak meg.

Ma került elém, nagyon jót nevettem. Emlékszem a levélíróra, középiskolás fiú volt, akivel ezután pár hónapig közösen írtunk egy kutyás blogot - ő az ő kutyájáról, én meg az én valamikor élt utolsó kutyámról. Kár, hogy minden a semmibe veszett már a freebloggal együtt.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aranyos. És ismerős. Rólam is azt hitték (a nagykönyv idején, 2006-ban volt talán?) hogy bölcs öregúr vagyok!:)
A freeblogot nagyon sajnálom, a semmibe veszettségét megszenvedtem. Azóta se tudok újra nekiállni Apa blogjának.
rhumel

klaribodo írta...

A választott név és az avatar az én esetemben is megtévesztett néhány blogbarátot. Egy kivételével kiheverték a csalódást.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Én is hittem egy francia blogismerősömről évekig, hogy szakállas, pedáns öregúr... ("Litteratus"-nak írta alá magát...) Kiderült, hogy korombeli nő, Angliában él, de többet ma sem tudok róla. Nagyon személytelenül írt, különben a franciában legalább a jelzőkből, a múlt időből ki lehet találni, férfi-e vagy nő az illető...

Ági írta...

Ezek az esetek is bizonyítják, amit sokszor emlegetünk, hogy az írás lehet akaratlanul is félrevezető, ellentétben a személyes beszélgetéssel. Ez az olvasó fiúnak gondolt engem, de ugyanabban az időben volt egy másik, aki a nevemről kutyára (!) asszociált, mert neki éppen akkor Bikfic nevű kutyája volt. :))

Andrea írta...

Ágikám: a freeblog részben visszajött. Írni ugyan már nem lehet bele, de ha emlékszel az akkori címére, megtalálod. Perennénél pontosan le van írva, hogyan. Régen nem nézegettem, de remélem, nem tűnt el újra.(örömhír a freeblogról)