2017. december 30., szombat

Statisztikát készítettem a rendelkezésemre álló nyersanyagról: pillanatnyilag már csak öt piszkozatban várakozó bejegyzésem van, ebből 4 várostörténeti témájú, 1 pedig fejtegetés valamiről, amiről eddig itt még nem meséltem, de majd fogok. Mindegyik piszkozat csak vázlat, jelzésszerűen odavetett mondatok sora és linkek, hogy el ne felejtsem az ötleteimet. Van olyan köztük, melyet még januárban hagytam így vázlatban, azóta se nyúltam hozzá. És volt olyan piszkozatom is, amit kidobtam, mert hiába törtem a fejem, nem jöttem rá, hogy annak idején miért is írtam be azt, amit beírtam, így már sose fog kiderülni, hogy egyáltalán mit akartam kihozni belőle. Ha ennyire elfelejtettem, akkor nem is lehetett olyan fontos, úgyhogy nem kár érte. :)

Mindenesetre a mai napi penzumot ezzel a kis szösszenettel már teljesítettem, mai bejegyzés - pipa. Ééés... még mindig megvan az 5 azaz öt darab piszkozat, hurrá!



Nincsenek megjegyzések: