2018. január 16., kedd

Hatalmas ötlet-hiányomban utolsó kapaszkodóként fellapoztam a pontosan 10 évvel ezelőtti blogbejegyzésemet, hátha azt idehozhatom, hogy minden fáradság nélkül teljesítsem a mai penzumot. És micsoda szerencse, még rímel is az akkori poszt a tegnapira:  a tíz évvel ezelőtti időjárásról szól. 

"2008. január 16., szerda

Normális emberek attól depisek, ha hetekig nem süt a nap. Ezzel szemben én ettől a túl korai tavasztól produkálok depressziós tüneteket. Utálom, hogy elolvadt a hó, mindent mocskosnak látok (valóban az is), utálom, hogy este nyolckor tavasz szaga van a levegőnek, utálom, hogy előjöttek a pókok, hogy a madarak olyan hangokat adnak, mint áprilisban. Nem mondom, hogy nem örülök, ha kevesebbet kell fűteni, de januárban legyen legalább valamelyest januári érzése az embernek és ne kapkodja a fejét, hogy most akkor ez már így marad, vagy jön még kutyára dér? Igazság szerint az ilyen hirtelen tavaszodást március elején sem bírom, húsz évvel ezelőtt sem bírtam, és csak a rendesen kimelegedett április-május szokott helyrerázni."

Mennyire más idő volt napra pontosan tíz évvel ezelőtt! Hogy én változtam-e, arról csak annyit, hogy ma már bizony örülnék, ha holnaptól beköszöntene a januári tavasz - és persze úgy is maradna már áprilisig, aztán jöhet a nyár. :-)

Nincsenek megjegyzések: