2018. február 9., péntek

Erőltetem az írást, de már tényleg sokszor csak azért, hogy ne legyek kénytelen végleg bezárni itt a bazárt. A meglévő öt piszkozatban hagyott posztból most hirtelen kigyomláltam kettőt, mert csak vezérszavakból álltak és teljes kidolgozást igényeltek volna. Amikor - legalább egy éve - feljegyeztem azokat a lényeges szavakat, akkor még jó ötletnek tűntek és mivel várostörténeti tárgyú volt mindkettő, még aktualitásukat se vesztették, mégis lemondtam róluk. Nem is igazán értem, miért ment el ennyire a kedvem az egésztől, ennyire megváltoztam volna?

Ellenben tegnap egy másik blogban olyan bejegyzést találtam, ami annyira megtetszett, hogy menten engedélyt is kértem a szerzőtől a "minta" saját célú felhasználására. Tehát erre még visszatérek hamarosan, de mivel a megfogalmazás alaposabb átgondolást igényel, ebbe így este 10 körül már nem fogok bele. 

De ahhoz képest, hogy ezzel az egy bloggal is alig bírok, szívesen indítanék egy másikat a világ webkameráiról, főleg azért, mert ahhoz biztos nem kéne esténként a fejemhez kapnom, hogy jaj, mit írjak? A kamerákról képeket leszedni, összerakni pár másodperces diavetítésnek, vagy a kamera környezetének utánajárni, érdekességeket keresni és azokat bemutatni, vagy ha másra nincs idő, felhívni a figyelmet egyik-másik kamerára - na, ilyesmihez még tán kedvem is lenne. Ha meg már ez se dobna föl, akkor meg úgyis mindegy, az már azt jelentené, hogy a hamut is mamunak mondom és kisebb gondom is nagyobb annál, mint hogy él-e a blogom. De most még harcolok egy kicsit. Magammal. :)

3 megjegyzés:

Pelepitia írta...

A webkamerás bejegyzéseid is nagyon érdekesek, szóval szerintem nyugodtan lehet ez a blog az a blog. :-) aztán ha lesz ihlet meg kedv, írsz másról. Is.

Ági írta...

Ezen már én is gondolkoztam, majd még meglátom. :)

Morgómedve írta...

Én szívesen nézegetném ezeket a webkamerákat. Úgy hogy biztatlak. :)