Mindenki minden ökörséget megoszt a FB-on, bezzeg arról, hogy a Nagy Versmondás tegnap a Szentháromság téren volt, az esti helyi híradóból értesültem, utólag. :( Ha előre tudom, nem vásárlás céljából kutyagolom végig a körút egy szakaszát, hanem fölmegyek és végre egyszer élőben is láthattam volna.
Nem értem, miért nem lehet az ilyesminek reklámot csapni. No persze nem akkorát, mint pl. egy programnak, amit hetek óta naponta sokszor ismételve töltenek a fejünkbe a tévében (bár abból ugyan semmit nem tudsz meg, hiába nézed és hallgatod végig a H. Péter hangjával aláfestett filmecskét akár nyolcvanötödször is, csak úgy fogod megtudni, mit is akarnak vele, ha rákeresel a végén bedobott nagy névre és 2020-as évszámra), tehát ennek a kultúrprogramnak nem kéne ilyen óriási reklám, csak amolyan átlagos, hogy az a néhány marslakó, akit érdekel, értesüljön róla, mikor és hol lesz az esemény.
Kíváncsi voltam, van-e a FB-on nyoma. Hát van, de abban nincs köszönet: beírva a FB keresőjébe a rendezvény címét, egy egri Nagy Versmondás és egy kecskeméti jön elő, vagyis ezek az oldalak láthatólag külön a két város rendezvényeinek hirdetésére jöttek létre. A tegnapi budapestinek viszont ilyen címmel voltak képesek oldalt eszkábálni: Nagy közös versmondás a Szentháromság téren. Normálisak? Az esemény címe évek óta Nagy Versmondás, akkor miért nem lehetett összehozni egy ilyen nevű FB-oldalt és minden évben ott közölni az éppen aktuális helyszínt és időpontot?
Az meg már tényleg csak szőrszálhasogatás, ha azt mondom, hogy még ebben is széthúzás nyilvánul meg: külön a megtalálhatatlan budapesti rendezvény és külön a vidéki városok (egyébként ugyanolyan értékes és üdvözlendő) programja. Elfértek volna egy oldalon is, vagy nem?
1 megjegyzés:
Az észrevétel jogos. Csatlakozom.
Megjegyzés küldése