2015. május 15., péntek

Az éppen aktuális biztosíték-kicsapós reklámom az, amelyikben egy esős reggelen a kislány erőszakosan nyávogja száz decibellel, hogy kit zavar a rossz idő? Apádat, például, de az téged mér' is érdekelne  - mondom én olyankor és szívesen körülvenném a reklámötlet kitalálóját pár hétre négy-öt ilyen irritáló, kioktató, erőszakos kölyökkel, akik minden percben megmondják neki a tutit. De még jobb lenne, ha közelről, a saját sarján tapasztalná meg,  milyen hatással van egy-egy ilyen reklám viselkedésmintája a gyerekre.  Majd ha a saját, tojáshéjból alig kibújt csemetéjére próbálna rászólni valamiért (tudom,  tudom, nem szokás rászólni, de hátha mégis), és az ő képébe nyafogná bele a gyerek, hogy dehát a reklámban is azt mondja a kislány -  na akkor hátha elgondolkodik, hogy jó ötlet volt-e az a szuper idea.

1 megjegyzés:

Andrea írta...

Tökéletesen egyetértek! Engem is újra és újra kiborítanak az ilyen, és ehhez hasonló reklámok.
Már előre félek, hogy az én unokám is ezeken a reklámokon fog felnőni!
Újra és újra megfogadtatom Zolival, hogy nem viszik majd túlzásba a kényeztetést.