2020. január 29., szerda

Ha van húsz perced és érdekel, mekkora közelről és milyen belülről egy szélkerék, nézd meg ezt a videót, mert ilyet a való életben úgysem tapasztalhatunk meg. Amikor a nyugati országrészben bizonyos tájakon az országútról látjuk ezeket a légies, nagy fehér alkotmányokat, nem is gondolnánk, hogy azok a vékony, könnyed forgólapátok milyen hatalmasak, konkrétan hosszabbak, mint egy tízemeletes ház magassága, valamint azt sem képzeljük, hogy a belsejükben egészen a tetejükig fel lehet menni. Hát ilyesmit is megmutat ez a kisfilm, érdemes megnézni.



2 megjegyzés:

klaribodo írta...

Szenzációs ötlet! A mai világunk mélyebb megismerése sokkal érdekesebb, mint ami régen volt.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Ági, nagyon érdekes volt! (eszembe jutott, amikor egy belorusz küldöttségnek tolmácsoltam itt a 90-es évek elején az effajta enegiahordozókról!...)
Világéletemben utáltam a fizikát, behatolhatatlan volt számomra. A filmen látható szőke fiatalember magyarázatai viszont olyan világosak és érthetőek voltak még nekem is, hogy nagyon élveztem és arra gondoltam: ha ő tanította volna annak idején a fizikát, valószínűleg nem is lettem volna olyan reménytelen eset! Ráadásul szépen, válsztékosan és érthetően beszélt, ami manapság ritka, mint a fehér holló!