2017. február 1., szerda

Már ettem, vitamint ittam, valamint ittam kávét tejszínnel, és édesítő helyett mézzel (a cukrot lusta voltam előszedni, úgy el van pakolva, mert nagyon ritkán van rá szükség), szóval, én igazán mindent megtettem, hogy az energiabevitelt fokozzam. Ami ugyan a kilóimat tekintve egyáltalán nem okos dolog, de ma reggel óta legszívesebben csak hevernék és aludnék, pedig eleget aludtam éjjel is. Ja, még müzliszeletet is ettem, az is csupa kalória. 
Minden bizonnyal tényleg jön a meleg, bár most még a jég az úr - mármint a tóvá duzzadt víz alatt. És még mindig csak esik, esik az eső. A pozitív szemléletet meg hiába keresem, benéztem ide, bekukkantottam oda, még kotorásztam is kicsit, de sehol se találtam, alighanem elkeveredhetett valahová. Mert ami negatív, az nem pozitív, ugyebár, még akkor sem, ha annak akarjuk látni. Aludjunk. Vagy szedjük össze magunkat. Lehet választani.

Nincsenek megjegyzések: