2017. július 19., szerda

Éppen ma 70 éve történt




7 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Az enyémek előző év december végén... Én meg már úton voltam, úgy 3 hónappal a megszületésem előtt...
Azt hiszem, anyukádra hasonlítasz, Ági.

Ági írta...

Igen, már úgy 40 fölött egyre jobban kezdtem rá hasonlítani. Pedig teljesen más alkat voltunk, és Anyu fialkori arcára én fiatal koromban szinte egyáltalán nem hasonlíítottam.
De persze én a tükörben mindkettőjük vonásait látom magamon. Sőt a kezem például már szinte megdöbbentően ugyanolyan, mint Apué.

klaribodo írta...

Édesapád vonásait fedezem föl inkább, az egyszeri találkozásra emlékezve.
Szépek együtt a szüleid!

Kelemen Éva írta...

Épp az én 63. születésnapomra esik a szülők 70. házassági évfordulója.
(Elnézést, hogy csak úgy "bepattantam" ezzel a nem fontos infóval a kommentelők közé.)

...amúgy régi és lelkes olvasó vagyok itt is.
És örülök minden újabb bejegyzésnek.

Üdvözlettel: Kaposi Tiborné Kelemen Éva

Kelemen Éva írta...

...én itt a "némán olvasó" voltam eddig, és most bejelentkeztem, de nem fogok "ajtóstul berontani" az eddig összeszokott társaságba.
Ígérem!

Ági írta...

Kedves Éva, köszöntelek a blogban! Ne szabadkozz, csak nyugodtan szólj hozzá bármikor, itt szabad a vásár, minden olvasónak örülök - pláne, hogy ennyire ritkán írok, az a csoda, hogy még egyáltalán kitartanak mellettem néhányan.
És persze Isten éltessen sokáig! :)

Kelemen Éva írta...

Köszönöm szépen!

Örülök a megnyugtató soraidnak.