2017. október 14., szombat

Szerkesztgetem az ős-freeblogos blogom anyagát és időnként meglepődöm, miket voltam képes írni 12-13 évvel ezelőtt. Például 2005. május 26-dikán ez volt az aznapi bejegyzésem, idéztem a Micimackóból:
"... Parancsolsz valami harapnivalót?
Micimackó ilyenkor, reggel tizenegy óra felé, mindig parancsolt valami harapnivalót, így hát jólesett látnia, hogy Nyuszi tányért és bögrét szed elő, s amikor megkérdezte: - Mézet vagy tejet? - gyorsan és izgatottan megjegyezte, hogy mindkettőt, aztán hozzátette, nehogy túl mohónak gondolják: - Kenyér nem kell."


Ééés... most, amikor olvastam, még  most is felnevettem. Mert mitől is olyan vicces ez a rész? Számomra nem is annyira a végső poéntól, - hogy tudniillik kenyeret nem is kér, ellenben minden mást -, hanem nekem főleg ettől: Micimackó ilyenkor, reggel tizenegy óra felé, mindig parancsolt valami harapnivalót. :)

Azon még mindig gondolkozom, hogy ha végzek a kipofozással, betegyem-e ide az oldalsávba az újraélesztett régi blog linkjét. Több érv szól mellette, mint ellene, de a mai fészbukos világ miatt az ellenérvek pillanatnyilag elég erősek. Még töprengek rajta


3 megjegyzés:

Rozsa T. (alias flora) írta...

Tedd be, Ági, légyszives!

klaribodo írta...

Ha nem nehéz vagy bonyolult, jó lenne, ha linkelnéd!

Ági írta...

Nem vagyok még kész vele, aztán majd meglátom.