2024. január 5., péntek

Nem eszi meg a kutya?

Mármint a telet. Pedig már annyira bíztam benne, hogy ha már eddig nem tudott tél lenni, akkor hipp-hopp, most már gyorsan jön a tavasz. De minden jel arra mutat, hogy kénytelenek leszünk megszokni az épp csak fagypont feletti alig-fokokat, és persze  az se hiányzik, hogy lehulljon valamiféle csapadék, aztán  a hideg miatt odafagyjon. 

Szakértő hosszú távú előrejelzések szerint egész januárban jobban fogunk fázni, mint eddig, én legalábbis biztosan. Pedig még azok a hóvégi 5-6 fokos maximumok sem mondhatók túl hidegnek, de elszoktam én már ettől, kérem szépen, és kibírtam volna, ha a tél egészen elmarad. 😞


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ági, pontosan így érzek én is.
Kibírtam volna, ha elmarad. Sőt! Egyáltalán nem keseredtem volna el.
Utálom a hideget. (a hólapátolásról nem is beszélve😂)
Gyerekkoromban meg ródliztunk jó sokat, hógolyóztunk is bőven, volt az életemben épp elegendő hóember is. Nem lehetne, hogy csak az unokáknak esne egy kis hó, ott náluk?
Azért ne csüggedjünk, a tavasz ideér. Remélem az is lesz, nemcsak tél. Mostanság sokszor kimaradt, berobbant a nyári meleg, a kikelet langyos szellői helyett.
rhumel