2015. június 25., csütörtök

Hogy a következő idézet pontosan kitől származik, nem egészen világos, vannak, akik Meryl Streep-nek tulajdonítják, sok helyen viszont így határozzák meg a forrást:  Meryl Streep hitvallása, José Micard Teixeira portugál író szavai. De ha az ember a benne leírtakkal egyetért, mindegy is, ki fogalmazta meg eredetileg.

"Bizonyos dolgokhoz nincs már türelmem. Nem azért, mert arrogáns vagyok, hanem egyszerűen azért, mert az életem elért egy pontra, ahol már nem akarom az időmet olyan dolgokra pazarolni, amelyek elszomorítanak vagy fájdalmat okoznak. Nincs türelmem a cinizmushoz, a szélsőséges kritikához és bármiféle elváráshoz. [...] Gyűlölöm a konfliktust és a hasonlítgatást. Egy olyan világban hiszek, ahol az ellentétek megférnek egymás mellett, ezért elkerülöm a konok és rugalmatlan embereket. A barátságban nem állhatom a lojalitás hiányát és az árulást. [...] És mindezek felett, nincs többé türelmem azokhoz, akik nem érdemlik meg a türelmemet." 

Meryl Streep alig egy évvel fiatalabb nálam. Igen, eljön az a kor, amikortól kezdve az ember pontosan így érez.

2 megjegyzés:

mick írta...

Molnár Ferenc írta titkárnőjéről, hogy zseni volt a maga nemében. Mindent megdicsért, amit valamiért meg lehetett dicsérni. Onnan lehetett tudni, hogy valami nincs a tetszésére, hogy arról a valamiről nem beszélt.
Bár itt tartanék.

Gigi írta...

Én azért egy pár évvel fiatalabb vagyok, de nagyjából ez az én hitvallásom is :). Persze nem tudom 100%-osan ehhez tartani magam, de igyekszem.