2009. március 2., hétfő

Nagyjából ennyi az újítás, amennyi most látható. Nem lesz havas, virágos, nyári-téli, karácsonyi-húsvéti háttér, komoly, elegáns és disztingvált leszek, legalábbis ameddig sikerül ez nekem. A zenelejátszó ablakában nem jelenik meg az összes szám, de a baloldali nyíllal a lista aljára ugorhatsz, a jobboldalival pedig vissza a lista kezdetére. A Volt egyszer-t beleolvasztottam ebbe a blogba, van címkéje, a Kategóriák címszó alól elérhető az összes bejegyzése. Ugyanott egyéb címkék is lesznek majd, de már csak az ezután születő bejegyzéseket fogom velük ellátni.
Most elmegyek aludni, aztán keresek valami jó kis témát az új külalakhoz és új életet kezdek.

7 megjegyzés:

kanga írta...

Szerintem nagyon tökéletes. Izléses, Apró és remek újitásokkal igen jól elhelyeztél mindent. Éljen a megújult Bikfic!! Ügyes vagy!

Mandula írta...

Nagyon csinos, mint mindig. :) És a múltkori nekem is feldobált popup-ot, de már elmúlt. :)

(ellenőrző szó: andre, ez mókás, nem is így hívnak. :))) )

N Zsuzsa írta...

Klassz lett!

Secima írta...

Nagyon szép lett a blog, de két apróságot vettem észre. Ha csak ezt a bejegyzést nyitom meg, akkor a megjegyzések teljesen a szélén kezdődnek és a jobb oldali sávban lévő zöld szövegek is. Ha így szeretted volna, akkor vedd tárgytalannak ezt a megjegyzést. Szerintem egy kicsi margóval jobban mutatnának.
További jó blogolást kívánok az új élethez!

Ági írta...

Köszi a bókokat! :))
Secima, az az igazság, hogy nem akarok bíbelődni a CSS-sel, pláne, hogy csak az egyes bejegyzések megnyitásakor van ez a jelenség. Mire megtalálom, hogy melyik paramétert kell átírnom, az életemet is megunom, nem vagyok én annyira profi, sőt. :)

Borka írta...

Kíváncsian várom a megújult blogodat! A külalak nagyon szép, a belbecs pedig, csinálhatsz amit akarsz, így is, úgy is bikfices! :))

Ági néni írta...

Kösz, Borka, lesz majd bejegyzés is, csak kicsit zilált vagyok. Pedig már összeszedtem mindent, csak meg kell írni.