Odáig süllyedtem, hogy a héten minden este megnéztem a Vacsoracsatát. A vendégek eléggé értelmes és kellemes egyéniségek voltak - egy kivétellel -, mégis időnként megdöbbentem, miket nem tudtak. Nem tudták például, hogy a gouda az egy sajtféle, valamint fogalmuk sem volt, mi a pityóka, illetve, hogy mi a tinóru. Ez utóbbira egyenesen olyan szófejtő találgatás hangzott el, hogy tinó, az ugye marha - mire mondtam félhangosan, hogy jól mondod, az vagy, édes fiam.
Az a bizonyos egy kivétel pedig Hajdú Péter volt, akitől a hideg lel ki, mióta csak előfordul a képernyőn (már hosszú ideje, mivel szinte tejfölösszájú kölyök kora óta működik ott) és megállapítottam, hogy az idő múlása semmi pozitív változást nem hozott ez ügyben, sőt, ilyen tenyérbemászó tahót tényleg ritkán hord hátán a Föld. Az óertété igazán foglalkozhatna ezzel a környezet-... akarom mondani, képernyőszennyező tényezővel is.
És ha már puffogok itt, akkor áttérek másik vesszőparipámra, a reklámokra. Van most egy egészségvédelmi reklám azzal a szöveggel, hogy "Brigi már két hónapja rendszeresen mozog," meg hogy sose késő elkezdeni, vagy valami ilyesmi. Amikor is azt látjuk, hogy a csaj fut, mint a mérgezett egér, közben nyikkan, liheg, átugrál padokon, emiatt gyalogbéka stílusban akkorát esik a betonozott placcon, hogy rossz nézni, de föltápászkodik és szalad tovább. Na most, szerintem elég idióta ötlet a nem-mozgóknak azt sugallni, hogy aki eddig csak a fotelban tehénkedett, nyugodtan kösse fel a nyúlcipőt és egyből teljes svunggal kifulladásig akadályfutást rendezzen a betonon, mert ettől nemhogy egészségesebb nem lesz, hanem az első menetben minimum ínszalagszakadást fog szerezni, a szó szerinti pofáraesés következtében bekövetkező sérülésekről már nem is szólva.
Végül egy szolgálati közlemény: visszatértem a régi emailcímemhez, marad minden, ahogy volt, ugyanis a Firefox újabb verziója tudja kezelni a yahoo-t, éljen.
Az a bizonyos egy kivétel pedig Hajdú Péter volt, akitől a hideg lel ki, mióta csak előfordul a képernyőn (már hosszú ideje, mivel szinte tejfölösszájú kölyök kora óta működik ott) és megállapítottam, hogy az idő múlása semmi pozitív változást nem hozott ez ügyben, sőt, ilyen tenyérbemászó tahót tényleg ritkán hord hátán a Föld. Az óertété igazán foglalkozhatna ezzel a környezet-... akarom mondani, képernyőszennyező tényezővel is.
És ha már puffogok itt, akkor áttérek másik vesszőparipámra, a reklámokra. Van most egy egészségvédelmi reklám azzal a szöveggel, hogy "Brigi már két hónapja rendszeresen mozog," meg hogy sose késő elkezdeni, vagy valami ilyesmi. Amikor is azt látjuk, hogy a csaj fut, mint a mérgezett egér, közben nyikkan, liheg, átugrál padokon, emiatt gyalogbéka stílusban akkorát esik a betonozott placcon, hogy rossz nézni, de föltápászkodik és szalad tovább. Na most, szerintem elég idióta ötlet a nem-mozgóknak azt sugallni, hogy aki eddig csak a fotelban tehénkedett, nyugodtan kösse fel a nyúlcipőt és egyből teljes svunggal kifulladásig akadályfutást rendezzen a betonon, mert ettől nemhogy egészségesebb nem lesz, hanem az első menetben minimum ínszalagszakadást fog szerezni, a szó szerinti pofáraesés következtében bekövetkező sérülésekről már nem is szólva.
Végül egy szolgálati közlemény: visszatértem a régi emailcímemhez, marad minden, ahogy volt, ugyanis a Firefox újabb verziója tudja kezelni a yahoo-t, éljen.
5 megjegyzés:
Ebből a fajtából, mármint a mozgásra serkentő reklámfilmekből több is van, mind tréfásra hangolva. Ez pedig egy Rambo paródia, az ifjú Rambo edzését követi lépésről lépésre, így szemlélve azért van benne némi szellemesség :)
Csatlakozom a tenyérbemászó tahó minősítéshez. Mert még ez a legfinomabb, leírható jelzős szerkezet, amit elbír a ...majdnem papírt írtam, szóval értitek :)
Mert engem is kiráz a hideg HP-től. Valójában csupán másodpercekig észlelem,néha, míg csatornát váltok. Szóval nem is ismerem. De ha, mint írod, már régóta képernyőn van, valakik biztos kedvelik. No, ízlések és pofonok, ugye?:)
Csatlakozom az előttem szólókhoz, sajnos nagyon sok képernyő szennyező anyag van manapság hogy csak 1-2 őt említsek: Mónika, Josib és egyebek. Hogy nem sűl ki a szeme az ORTT-nek. Bezzeg a rádió állomásokat eladják. Persze minden a nézettség, a gazdaságosság. De a nézőt kit érdekeli???
"Brigi 2 hónapja fut" - 2 hónap rendszeres testmozgás után simán azon a szinten lehet, amit a reklámfilmben mutatnak.
Szerintem , valahogy , pozitív reklámfilmekkel kell a tv előtt tespedő nem annyira lassan elhízó állampolgárokat a mozgásra buzdítani.
Persze, de nem így, hogy fusson ész nélkül, aztán ha pofáraesik a betonon, sebaj. Engem pl. ez nem buzdítana.
Megjegyzés küldése