2024. augusztus 26., hétfő

"Te most akkor lány vagy???"

Itt van, amiről a múltkor értekeztünk, hogy nem mindig lehet egyértelműen felismerni a blogíró nemét,  most megtaláltam az én esetemet abból az időből, amikor még Bikfic néven írtam. Egy középiskolás fiú kutyás blogjához készültem betársulni, ez ügyben váltottunk pár levelet, az övéből idézek:

2005. dec. 3.  "A tegnapi bejegyzésed engem teljesen meglepett, és összezavart. Te most akkor lány vagy??? :D mert idáig én fiúnak képzeltelek el... akkor küldj egy fotót kérlek, mert így már nem tudom elképzelni milyen is lehetsz, a fiú bikficről volt egy kialakult képem, ami nem tudom hogyan, és miért alakult ki. De ezek szerint tévesen, nem tudom, most szégyelljem-e magam mert ezt hittem, mindenesetre nagyon meg vagyok lepődve.. :) remélem nem bántottalak meg."

Megnyugtattam, bár az biztos, hogy fotót nem küldtem.😀 Ezután pár hónapig közösen írtuk azt a kutyás blogot - ő az ő kutyájáról, én meg az én valamikor élt utolsó kutyámról. Kár, hogy minden a semmibe veszett már a freebloggal együtt.

Nincsenek megjegyzések: